neděle 18. března 2018

Jak mě akce Edu Staňkov přiměla leccos pozměnit

V sobotu 3.3. 2018 proběhla v malém městě Staňkov nedaleko Domažlic moc pěkná vzdělávací akce. Zaměřovala se zejména na využití moderních technologií ve výuce a na své si přišel opravdu každý. Jednotlivé workshopy totiž procházely napříč všemi předměty, ač se to na první pohled možná nemuselo zdát. My zúčastnění jsme se například dozvěděli, jaké aplikace používat při hodnocení, hlasování, feedbacích, apod. Zjistili jsme, že i ve škole lze velice kreativně využít zelené plátno. Nejen při předpovědi počasí, jak to mnozí většinou znají, ale třeba i během anglické konverzace či dokonce hudební výchovy. Já, jakožto zeměpisář, jsem si moc užila seminář "Prstem po mapách", kde jsme za 60 minut projeli celou Jihoafrickou republiku. A právě tento seminář mi dal impuls, jak oživit výuku regionální geografie (více zde).
Byl to velmi příjemně strávený den a já smekám před všemi lektory. Díky jejich nápadům mám opět chuť vymýšlet, tvořit, zkoušet. 😊
Více na https://edustankov.weebly.com/ .



Žádné komentáře:

Okomentovat